23 Temmuz 2010 Cuma

Clio Symbolümüzün Tamir Macerası ve Ciğeri Beş Para Etmez Ruhsuz Satıcı


Aaah ah dostlar , dertliyim şu sıra... Bugün bir hesaplaşmayı kaleme aldım , bu seferlik mazur görün beni... Başlığım bile ne iç karartıcı öyle değil mi??? ... Kim derdi ki 2007 model hiç tamirsiz diye satılan Clio ' nun bizi perişan edeceğini... Hiçkimse bilmese de bir kişi , o da hain ruhlu , ciğeri beş para etmez satıcı biliyormuş ve avını bekleyen vahşi barbar misali pusuda bekliyormuş bizi...

Tamirat yüzünden tatilimi 3 - 5 gün daha uzatmamız kötü olmadı tabiki ... Ama keşke yüz güldüren sebeplerle bu uzatmaları oynasaydık... Gönül isterdiki bu şerefsizin ağına düşmeden yaşasaydık keyifli vakitleri... Beni asıl üzen şeyse telefonda bize söyledikleri... '' Arabayı alırken bana mı güvendiniz '' ile başlayan , tamirciye söylediği '' bir conta tak , sepetle yolla '' demeye kadar varan , duyanı insan olmaktan utandıracak sözler işitmek kahretti beni...

Yazık dedim , milyon kere yazık... Hayatı ancak maskeli bir okul müsameresi ayarında algılayabilecek cahil , içi boş bir kafanın , vicdanı ve ahlakı kalmamış yüreksiz bir zavallının ağzından çıkabilecek sözler bunlar... '' Sadece senin meselen , bizi ne meşgul edersin eyyy insanoğlu '' , demeyin dostlar... Bütün bu sözlerimi başkalarının canlarının da yanmaması için söylüyorum... Aklınızın bir köşesine bir bir yazmanız için çırpınıyorum...

2. el arabamı alacaksınız , yada çok önemli bir tamirat mi yaptıracaksınız... Eş , dost , arkadaş , ahbap , yakın demeyin... Hiçkimseye güvenmeyin... Ve başında durmadan , istenilenleri kendiniz arayıp bulmadan hiçbir tamir işine kalkışmayın...

Babamızın ve kayınbiraderimin bütün hayatını bir kenara koyup günlerdir sanayide arabanın başında beklemesini mi anlatsam , kayınbiraderimin en güvendiği arkadaşı tarafından arkasından haince hançerlenmesinden mi dert yansam hangi birinden başlayacağımı bilemiyorum...

Sanayide araba tamiri denilince durucam şöööylee bir düşünüceğim... Ömrüm boyunca aklımdan çıkmayacak can acıtıcı hatıralar olarak anımsayacağım bu yaşadıklarımı... Bize bunları yaşatan o ruhsuzun meslektaşlarımdan bir öğretmen olması da içimi burkan diğer bir tarafı.. Adı dilimin ucuna geliyor ama hadi diyorum Allahından bul ve çamurun bulaşmasın üzeimize , pisliğinde boğul...

Asıl en ağır yarayı insanlara duyduğum güven duygusunun zedelenmesinden aldım... Bir de ödüllendirilip müdür yardımcılığına atanacakmış kansız , imansız... Ahhhh ah dedim , nasıl bir dünya şu yaşadığımız... Ne kadar tepene çıkıyorlarsa , o kadar değer , kıymet görüyorlar... Siz siz olun , 2. el araba alırken , sanayide ağır tamir işine girerken 2 kere düşünün ve arabanızın başında bekleyin... Bizlere dualar edip , çok çok geçmişler olsun deyin de , en kısa zamanda kurtulalım bu başımızdaki katmerli beladan... Sevgi ve Saygılarımla... FIRAT ÖÇAL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder