23 Temmuz 2010 Cuma

Clio Symbolümüzün Tamir Macerası ve Ciğeri Beş Para Etmez Ruhsuz Satıcı Sahne : 2 - Balıkesir Sürünmeleri



Arabamızın tamir macerası sürüyor... Evet , malesef hala bitmedi kara kabus... Tanıdık bir şehirdeyim , memleketim Balıkesir ' de... Gaz ve rölanti problemlerini çözebilmek için tartarini sıralı gaz sistemlerinin bilgisayar programının bulunduğu Balıkesir Yeni Sanayisindeki Efe Otogaz ' dayım...

Sorunların birini çözüyor , ardından çıkan diğer bir süpriz problemle boğuşu yorum... Masraflar yeni masrafları kovalıyor... Bu akla zarar koşturma canın sonu bakalım nereye varacak... Az önce ustam geldi... Birinci pistonun gazda çalışmadığını , buji kablolarının değişip benzinle ilgili sorunların halledildiğini ama gaz sistemi ile ilgili sorunların çözülebilmesi için enjektörlerin elden geçmesi ve kalibrasyonunun yapılması gerektiğini söyledi... Aaahhh ahh , ciğeri beş para etmez ruhsuz soysuz satıcı ... Allah ' ından bul , sürüm sürüm sürün , gün yüzü görme inşallah emi... Sana az bile bu beddualarım... Yaptıklarının yanında bu beddualar sana hayır duası bile sayılabilir... Bütün bu eziyeti çekilir kılan tek şeyse her gittiğim yerde klimalı salonlarda soluklanma fırsatımın olması... Biraz olsun serinlik dayınılabilir kılıyor bu ızdırabı...

İlk göz ağrım memleketim Balıkesir ' imi çooook çook özlemişim... Daha şehrimizin merkezine ayağımı basma şansım olmadı ama havası bile beni kendime getirmeye yetti... Bildik caddeleri seyrederken , tadı damağımda kalmış anıları yeniden yaşıyor gibiyim... Umarım işim erken biter de , biraz olsun vakit geçirebilirim şehrimde... Ahhh vicdansız barbar satıcı... Vah ona güvenen akılsız başımız...
Şimdi de sıra aracımızı bilgisayara bağlamaya geldi... Kalibrasyon yapılacak... Yani beyin ayarı... Yarım saat kadar sürüyor işlem... Sabırla bekliyorum... Derken bir sorun daha çıkıyor... Hem de ne sorun... problemlerin kaynağını kablo ve girişlerde ararken sistemin yanlış takıldığı anlaşılıyor.. tüm sistem yeniden sökülüp takılacak ve ayara öyle girişilecek.. Aman Allahım , bu akşamı bulmam demek... Çaresiz sanayiye mahkum kalıyorum... Hayallerim suya düşüyor.. Bi gezemeyeceğim caaanım memleketimi... Habire yeni sorunlar çıkıyor çünkü... Ayrılamıyorsun aracın başından.. Karnımı bile doyuramadım... Paso çay , kahve... Ha gayret ustam, değiştirdi tüm sistemi.. Allahım lütfen sorun çıkmasın artık... Tekrar bilgisayara bağlıyoruz.. Yeni sil baştan kalibrasyon için... Haydaaaa , bu sefer bujiler tekliyor.. Tekrar açıp temizleme işi çıkıyor... Offffffffffffff... Saat 6 oldu... Ben bittim , ancak iş bitmedi... Artık o ciğeri beş para etmez herife söylediklerimi burada yazamıyorum.. Bir süredir bahsetmiyorum diye bağışladım zannetmesin sevgili arkadaşlarım... Sadece biplik şeyler.. Sitemiz filan kapanır , başımıza iş almayalım... Neyse , son kontrollerden sonra , artık sorun kalmadığını söylüyor ustam... Kalibrasyon için 4. kez sokuyoruz aracı bilgisayara..
Nihayet tamam!!! Oooooh beee diyorum , şükür bitti... Hesabımızı görüp ,hayır dualarını alıp çıkıyorum atölyeden..

Saat akşamın 7si... İçim içime sığmıyor... Artık birazcık gezebileceğim şehrimi.. Bu mutlulık hakkım öyle değil mi????... Hayııııır , değil!!!! Sen gel merkeze , park et , cep doldurtmak iste , kitle kapıları , ne mümkün.. Kapılar kilitlenmiyor.. Sigorta atmış.. Allahım , başımdan kaynar sular dökülüyor.. Sinirden avazım çıktığı kadar bağırmak istiyorum.. Hemen ustamı arıyorum.. Gel halletmeye çalışalım diyor.. Saat 7 buçuğa geliyor.. Biliyorum tüm sanayi yavaş yavaş kapanıyor.. Eyvah diyorum sanayide yatacaz , keşke yastık yorgan getirseydim yanımda... Ustama varıyorum , halledemiyor , beni alarmcıya yönlendiriyor... Remzi usta bakıyor , ama öylesine işte.. Çünkü tesisat sökülecek geceye kalınacak.. kim kalır ki, tüm çıraklar gitmiş... Bu film burada bitmez diyorum... Olumsuz anlamda başını sallıyor ya burada yada gideceğin yerde ama bugün değil diye... Artık tükeniyorum.. Acı ve korku dolu bir filmin setinde tüm gün kanımın damarlarımdan çekilişine izin vermiş bir zavallı gibi kalıyorum ortada... Arkası yarın... Akhisar ' da görüşmek üzere sevgili arkadaşlarım.. 3. bölümü orada çekeceğiz... Sevgi ve Saygılarımla... Fırat ÖÇAL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder